تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2

پول حقیقی‌ها به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت حرکت کرد

  • کد خبر : 6698
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
پول حقیقی‌ها به سمت صندوق‌های با درآمد ثابت حرکت کرد

آقای غفوری گفت: در معاملات امروز شاخص کل بورس با درصد تغییرات منفی ۰.۳۱ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز درصد تغییرات منفی ۰.۲۹ درصدی را تجربه کرد و در تراز ۷۴۸ هزار و ۶۳۵ واحدی قرار گرفت. شاخص فرابورس هم روندی منفی داشت تا امروز کاری بازار هر سه شاخص منفی باشند.

به گزارش اصناف شهر، غفوری می‌گوید: امروز حجم معاملات بازار سرمایه ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون برگه سهم بوده ارزش معاملات خرد حدود ۷ هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان بوده است و بازار شاهد خروج نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۲۷۹ میلیارد تومان بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه گفت: امروز ۴۸ درصد بازار سرمایه در محدوده مثبت و ۵۲ درصد نیز در بازه منفی معامله شدند به عبارتی ۳۱۲ نماد سبز پوش و حدود ۳۸۵ نماد هم شرایط قرمزی را تجربه کردند.
او افزود: امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد بودند و در بخش صنعت بیشترین میزان ورود پول را هم صنعت انبوه سازی به خود اختصاص داد بیشترین خروج نقدینگی را هم را صنعت بانکی و خودرو ثبت کردند.
غفوری می‌گوید: در کل با توجه ارزش معاملات ضعیف بازاری کم رمقی را شاهد بودیم از جمله اخبار حوالی بازار امروز بحث عرضه اولیه بود که بازار داشت و این عرضه اولیه متوسطی برای بازار بود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6698

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.