تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

چرا طلا گران شد؟/ پیش‌بینی کاهش قیمت‌ها به شرط ورود بانک مرکزی

  • کد خبر : 9476
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
چرا طلا گران شد؟/ پیش‌بینی کاهش قیمت‌ها به شرط ورود بانک مرکزی

قیمت طلا و سکه مانند روزهای اخیر روند صعودی دارد و در آخرین قیمت‌ها سکه وارد کانال جدید قیمتی شده است؛ کشتی آرای فعال بازار طلا معتقد است اگر بانک مرکزی جلوی نوسانات ارز را بگیرد، قیمت طلا هم کاهشی می شود.

به گزارش اصناف شهر، محمد کشتی آرای درباره وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، اظهار داشت: امروز هم نسبت به آخرین معاملات هفته قبل قیمت ها افزایش یافته که ۳ دلیل دارد.

رشد قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

او با بیان اینکه افزایش تقاضا باعث افزایش نرخ ها در بازار شده است، گفت: علاوه براین قیمت جهانی طلا هم ۱۸ دلار نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته ضمن اینکه قیمت دلار هم در بازار داخلی بالا رفته است.

این فعال بازار طلا و جواهر تأکید کرد: برهمین اساس قیمت سکه و طلا نیست به اخرین روز هفته افزایش یافته است؛ قیمت سکه نسبت به روز پنج‌شنبه یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

کشتی آرای گفت:‌قیمت طلای ۱۸ عیار هم نسبت به روز پنج‌شنبه ۶۰ هزار تومان افزایش یافته است، ضمن اینکه حباب سکه هم با افزایش همراه شده و الان به ۷ میلیون تومان رسیده است.

او درباره احتمال کاهش قیمت طلا و سکه در بازار طی روزهای آینده افزود: هر زمان قیمت ارز افزایش پیدا می کند بانک مرکزی وارد بازار می شود اینبار هم پیش بینی می شد بازارساز جلوی افزایش قیمت ارز را بگیرد. شاید در روزهای اینده وارد شود و در اینصورت قیمت طلا و سکه هم کاهشی می شود.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.