تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

کشف احتکار ۷۰ میلیاردی در شهرری

  • کد خبر : 1206
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۰۴
کشف احتکار ۷۰ میلیاردی در شهرری

کشف احتکار مواد اولیه پتروشیمی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در شهر ری خبر ساز شد.

به گزارش خبرگزاری اصناف شهریار، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی نارضایتی تعدادی از شهروندان مبنی بر کمبود مواد اولیه پتروشیمی و خرید این مواد از دلالان با قیمتی بالاتر از قیمت بورس، اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا شهر ری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی و بازدید از انبارهای نگهداری کالا در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: در بازدید از انبارهای نگهداری کالا، ماموران شهر ری موفق شدند ۳ باب انبار کالا حاوی مقادیر فراوانی مواد پتروشیمی احتکار شده کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه طرح عملیاتی بازدید از انبارها، با حضور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان و نمایندگان سایر نهاد های نظارتی و قضائی انجام شد، تصریح کرد: در بررسی های دقیق تر از داخل این ۳ انبار کالا، ۱۲۸۰ تن مواد اولیه پتروشیمی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که ارزش محموله براساس برآورد کارشناسان ۷۰۰ میلیارد ریال است، یادآور شد: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ جلیلیان در پایان اعلام کرد: با دستور قضایی مقرر شد، اتحادیه تولید مواد پلاستیک و پتروشیمی لیست کارخانه های تولیدی خرد را به پلیس اعلام کنند تا تعاونی تمامی مواد کشف شده را به قیمت مصوب در اختیار تولیدی ها قرار دهد.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=1206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.