تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
4

کلاهبردار هشت میلیارد تومانی دستگیر شد

  • کد خبر : 6908
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
کلاهبردار هشت میلیارد تومانی دستگیر شد

سرهنگ داود معظمی گودرزی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد فردی با وی تماس گرفته و خود را مجری رادیو معرفی کرده و گفته که من برنده ویژه برنامه رادیویی هستم و پس از چنددقیقه صحبت طولانی با دریافت کدهایی از گوشی وی حسابش را خالی کرده است.

به گزارش اصناف شهر، سرهنگ گودرزی با بیان اینکه متهم با لحنی دروغین و متقلبانه مالباخته را متقاعد کرده که برای دریافت جایزه ویژه خود کدهای مختلفی را که از طریق پیامک برایش ارسال شده به او اعلام کند، گفت: شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب های بانکی خود شده است.

معظمی گودرزی ادامه داد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری متهمین در یکی از مناطق جنوبی تهران شناسایی و پس از تشریفات قضایی هر دونفر دستگیر و به پلیس فتا پایتخت منتقل شدند.

به گفته وی مجرمین پس از انتقال به پلیس فتا پرده از اقدامات مجرمانه خود برداشتند و به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش قرعه کشی برنامه های رادیویی اعتراف کردند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همان گونه که به دفعات توسط پلیس هشدار داده شده است به هیچ عنوان جهت دریافت جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابربانک و یا دادن اطلاعات محرمانه حساب بانکی از جمله اینترنت بانک و همراه بانک نیست و تماسهایی که این موارد را از شهروندان درخواست می‌کنند قطعا کلاهبرداری است.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=6908

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.