به گزارش اصناف شهر، مرحله سوم سامانه یکپارچه، طی روز های اخیر، بدون حضور ایران خودرو و سایپا برای متقاضیان در دسترس قرار گرفت.
مدیران خودرو که یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین خودروساز های کشور است، با ۳ محصول پرفروش خود یعنی آریزو ۶ پرو، FX و X55 pro در این مرحله حضور پیدا کرد. در این مطلب به نحوه تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه برای متقاضیان محصولات مدیران خودرو خواهیم پراخت.
نحوه تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه
متقاضیان محصولات مدیران خودرو، یعنی X55 Pro،FX و آریزو ۶ پرو، در مرحله سوم سامانه یکپارچه، برای تکمیل ثبت نام خود از ۲ تا ۶ آبان ماه فرصت دارند تا بعد از دریافت پیامک، به یکی از شعب خسروانی ۱۹۳ مراجعه نمایند. در وبسایت خسروانی ۱۹۳ قابلیت تکمیل ثبت نام آنلاین نیز برای عزیزانی که امکان مراجعه حضوری ندارند در نظر گرفته شده است.
آدرس شعب خسروانی ۱۹۳
شعبه شرق تهران: تهرانپارس، کنارگذر بزرگراه زین الدین، خیابان وفادار، نبش خیابان اتحاد – ۷۷۰۴۰۶۷۰
شعبه غرب تهران: خیابان آزادی، خیابان استاد معین، خیابان طوس، پلاک ۵۵۹ – ۶۶۰۳۴۶۶۰
شعبه شمال تهران: خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بنبست حقیقتخواه – ۲۲۰۰۳۳۰۰
تکمیل ثبت نام آنلاین
برای تکمیل ثبت نام مرحله سوم سامانه یکپارچه به صورت آنلاین، فقط کافیست وارد وبسایت خسروانی شوید، سپس در پاپ آپ باز شده گزینه تکمیل ثبت نام آنلاین را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی دکمه تکمیل ثبت نام آنلاین، وارد صفحه سامانه مدیران خودرو میشوید. در قسمت فرم، دو گزینه وجود دارد که یکی مربوط به تکمیل ثبت نام مرحله سوم است. با انتخاب فرم مربوطه فیلد ها نمایش داده میشود و بعد از تکمیل فیلد ها باید روی گزینه ارسال کلیک کنید.
چرا خسروانی ۱۹۳؟
مجموعه خسروانی ۱۹۳ که زیر مجوعه برند اتوخسروانی میباشد، نزدیک به دو دهه سابقه درخشان در زمینه نمایندگی مدیران خودرو را دارد. همواره در این دو دهه در نظرسنجی های مختلف، خسروانی ۱۹۳ جزو برترین نمایندگی های مدیران خودرو در عرصه فروش و خدمات پس از فروش بوده است. اگر برای تکمیل ثبت نام خود به دنبال یک نمایندگی مطمئن هستید، کد ۱۹۳ مدیران خودرو بهترین گزینه است. در ادامه به برخی از دلایل برتری خسروانی ۱۹۳ اشاره میکنیم:
دو دهه سابقه درخشان تعمیرگاه تخصصی با رتبه A ISQI انبار قطعات اورجینال ارسال خودرو با خودرو بر کارواش کامل خودرو بعد از خدمات تعمیرگاهی گستردگی شعب مشتری مداری طرح های فروش متنوع