تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4
اجرای مداوم طرح‌های مقابله با سرقت و دستگیری سارقان در دستورکار

فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای مداوم طرح‌های مقابله با سرقت و دستگیری سارقان در راستای ایجاد امنیت، آرامش و آسایش شهروندان خبر داد.

  • کد خبر : 5804
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای مداوم طرح‌های مقابله با سرقت و دستگیری سارقان در راستای ایجاد امنیت، آرامش و آسایش شهروندان خبر داد.
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی البرز در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به تدابیر پلیس البرز در راستای برنامه‌های فرماندهی کل انتظامی کشور اشاره و اظهار داشت: فرمانده کل انتظامی کشور با توجه به دغدغه شهروندان و در راستای ایجاد امنیت، آرامش و آسایش مردم مبارزه با سرقت و مواد مخدر را از جمله اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کردند که در حال حاضر این موارد جزو برنامه‌های اصلی فرماندهی انتظامی کشور قرار دارد.

سردار هداوند به برنامه‌های این پلیس در حوزه مبارزه با سرقت اشاره و اظهار داشت: اجرای مداوم و مستمر طرح‌های مقابله با سرقت و دستگیری سارقان از جمله اولویت‌های پلیس البرز است.

وی گفت: سرکشی مستمر از پارکینگ‌های استان جهت شناسایی خودروهای سرقتی و همچنین تقویت دوربین‌های شهرداری و راه استان و بهره‌مندی از ظرفیت قرارگاه مبارزه با سرقت استانداری از دیگر برنامه‌های پلیس در جهت برخورد با سرقت است.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در راستای پیشگیری از سرقت و اطلاع رسانی به شهروندان نیز تهیه و تولید محتوای پیشگیری از سرقت و انتشار از طریق صدا و سیما و شبکه های اجتماعی، پوشش اخبار طرح های مقابله با سرقت و انهدام باند سارقین و انتشار از طریق صدا و سیما و رسانه های محلی استان و همچنین انتشار توصیه ها و هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

سردار هداوند از برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی و ایجاد اتاق فکر و بهره مندی از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت خبر داد و خاطرنشان کرد: امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و ما اجازه نمی دهیم معدود مجرمان، آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=5804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.