تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

هدف‌گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل – رودبار، تا پایان سال

  • کد خبر : 9792
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
هدف‌گذاری برای افتتاح آزادراه منجیل – رودبار، تا پایان سال

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، با افتتاح آزادراه منجیل – رودبار و راه‌آهن رشت – کاسپین، بخش اعظمی از هدف‌گذاری برای توسعه شبکه حمل‌ونقل کشور در سال ۱۴۰۲ محقق می‌شود.

به گزارش اصناف شهر، آزادراه منجیل -رودبار باقی‌مانده آزادراه قزوین – رشت است و در عین حال، مردم شهرستان رودبار در پیک ترافیک دچار مشکلات فراوانی می‌شوند و اهالی برخی از روستاها تا رسیدن به شهر چندین ساعت در ترافیک می‌مانند و تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل – رودبار از این جهت هم حائز اهمیت است.

اردیبهشت‌ماه بود که خیرالله خادمی – مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور – ابراز امیدواری کرد که حداکثر تا آبان ماه ۱۴۰۲ این پروژه برای عبور مردم آماده شود و گفت که با احداث این آزادراه، از حجم بالای ترافیک آزادراه رشت به قزوین کاسته خواهد شد؛ اما این وعده عملی نشد و پس از آن خادمی اظهار کرد که شرکت ساخت برنامه دارد این آزادراه را تا پایان بهمن ‌ماه تکمیل کند.

خادمی همچنین در پاسخ به اینکه آزادراه منجیل – رودبار چه زمانی بهره‌برداری می‌شود، گفت: این آزادراه جزو پروژه‌های امسال بوده و برنامه‌ریزی‌ها برای آن مطرح شده است.

همچنین در حالی‌که برخی اظهارات مبنی‌بر ممانعت کسبه رودبار از پیشرفت پروژه منجیل – رودبار شنیده می‌شود، معاون وزیر راه و شهرسازی در این خصوص توضیح داد: چنین مانعی وجود ندارد؛ اما ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه زنجیل – رودبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار، این آزادراه تا پایان سال قابل بهره‌برداری خواهد بود.

در آخرین اظهار نظرها درباره آزادراه منجیل – رودبار، خادمی به‌تازگی با اشاره به افتتاح دو ابرپروژه راهسازی کشور در استان گیلان تا پایان سال جاری گفت:‌ با افتتاح آزادراه منجیل – رودبار و راه‌آهن رشت – کاسپین، بخش اعظمی از هدف‌گذاری برای توسعه شبکه حمل‌ونقل کشور در سال ۱۴۰۲ محقق می‌شود

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=9792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.