تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
6

دولت فکری به حال گرانی کالاهای اساسی کند/کرامت بازنشستگان خدشه دار شده است

  • کد خبر : 7507
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
دولت فکری به حال گرانی کالاهای اساسی کند/کرامت بازنشستگان خدشه دار شده است

نماینده مردم ساوه در مجلس با تذکر به دولت مبنی بر اینکه باید هرچه سریع تر فکری به حال گرانی کالاهای اساسی کند، خواستار رسیدگی به وضعیت حقوقی بازنشستگان شد.

به گزارش اصناف شهر، محمد سبزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: امروز کرامت بازنشستگان عزیز در حال خدشه دار شدن است، حقوق افرادی که ۳۰ سال به مملکت خود خدمت کرده، کفاف مخارج زندگی شان را نمی دهد لذا باید سریعا برای آن ها کاری اساسی کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین دولت باید فکری به حال گرانی ها به ویژه گرانی کالاهای اساسی کند و باید خطاب به آقای رئیسی گفت، شما هرقدر در مسئله کار عمرانی قوی باشید اما به سفره مردم نرسید این خدمات شما دیده نخواهد شد لذا باید قیمت ها را کنترل کنید. وی افزود: اگرچه قانون رتبه بندی معلمان اجرایی شد اما سرایداران مدارس با حقوق حداقلی زندگی خود را می گذرانند لذا آموزش و پرورش و مجلس باید برای آن ها کاری کنند.
سبزی با طرح این سوال که طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت به کجا رسید؟، اظهار کرد: کارکنان شرکتی منتظر اجرای این مسئله بوده و خواهان اجرای عدالت هستند. این نماینده مجلس با اشاره به توجه به کشاورزی قراردادی، گفت: با توجه به خشکسالی در استان های مرکزی و کاهش بارندگی اکثر محصولات مردم به ویژه گندم از بین رفته است و کشاورزان در فصل پاییز دیگر بذری برای کاشت ندارند لذا وزارت جهاد کشاورزی باید کاری کند و با کشاورزی قراردادی، بذر، سم وکود در اختیار این عزیزان قرار دهد تا به تولید خودشان برسند.

لینک کوتاه : https://asnafshahr.ir/?p=7507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.